onsdag 13 augusti 2008

Välkommen till mitt liv!

Jaha då har man blivit bloggare...
Det känns ganska skönt att ha skaffat sig en dator, för nu kan även jag få känna mig lite teknisk emellanåt, som tex nu när jag har skapat mig en helt egen blogg!
Och jag tror t o m att det kommer bli ganska kul faktiskt. Här kommer jag att kunna skriva om mitt liv, så andra kan läsa om hur jag lever... Men vänta lite nu! Varför ska jag göra det egentligen? Är folk verkligen så nyfikna så dom vill veta vad en sketen showartist tycker och tänker? Räcker det inte med att jag visar upp mig själv på scenen 5 dagar i veckan? Måste jag blotta mitt privatliv nu också?!
Ja, det är tydligen det som är den nya grejen. Man slutar kommunicera på det vanliga sättet dvs över telefon eller mun till mun och låter allting gå genom sin kära dator.
Men dom människorna som inte har dator då?... Kommer inte dom få reda på vad jag gör nu då, eller ska jag fortfarande ringa till dom?
Hursomhelst så gör jag inte det här för att bli känd, som alla dom där andra bloggarna som blivit kända på grund av att dom skriver lite ni vet; Alex Schulman, Ebba von Sydow, Magnus Uggla... You name it!
Just det Magnus Uggla... Han repar förresten i salen bredvid oss på Dans Compagniet tillsammans med Johan Rehborg och Johan Ulveson. Kanske ska gå in och fråga om han vill gå in och läsa min blogg...

Inga kommentarer: