tisdag 16 februari 2010

Bo Barista- med rätt att skumma

Ja det har varit mycket nu...
I söndags var det ju en sluten audition för Wallmans som man då hade laddat upp lite nerver inför. Det känns så skönt när man är klar och särkilt om det gått bra. I mitt fall kändes det väldigt bra, och särkilt när jag visade upp min nya karaktär- Inge Dahlqvist- Raggningsexpert och datingcoach. Honom kommer ni att få lära känna lite bättre vid ett annat tillfälle.

Idag har jag prövat att göra kaffe latte inne på Lilla Fabriken, som ligger vägg-i-vägg med restaurangen, och som också drivs av min polare. H-lvete, vad krångligt det va, och då har jag bara prövat latte.
Jag har sagt att jag vill lära mig mer och så småningom börja jobba lite där också. Men jag kan säga att dom skrattade gott åt mig när den skummade mjölken yrde runt mig...men skum den som ger sig!...
När jag är upplärd ordentligt tar jag artistnamnet Bo Barista!

Ciao!

1 kommentar:

Pappi coolo sa...

Gött att det gick bra på din audition. Jag och Tomas skrattade gott åt din lilla film på facebook.

Det där med skum är inte det lättaste. Försökte lära mig på Therme i somras men grekiska instruktioner är inte de mest lättförståliga.
Kram