tisdag 23 februari 2010

Jag tar en liten paus...igen.

Jag har så himla mycket i mitt lilla huvud just nu...

Jag har därför beslutat att ta en liten paus från blogg-skrivandet. Flera olika anledningar spelar in, men först och främst har jag helt enkelt inte tid eller någon motivation heller för den delen, men vet att den säkerligen kommer tillbaka om ett tag. Lustigt nog hände detta för exakt ett år sedan, men då av en helt annan och mycket tråkig anledning.
Hur som helst mår jag bra om det lugnar några oroliga själar!

Ta hand om varandra där ute i kylan, och så ses vi förhoppningsvis någon gång i vår.

Pussar och kramar!

4 kommentarer:

Fredrik sa...

Har du mycket i ditt lilla huvud! Det kan man ju tolka lite som man vill:)

Oskar sa...

Välkommen tillbaka när den dagen kommer! =)

Andreas sa...

Hahaha! Precis Fredrik... tolkningsfråga;-)
Thanks guys! See you soon.

Fredrik sa...

Kom igen nu dåååååå