fredag 13 februari 2009

Incheckat på Rica Hotell

Checkade in idag på Rica Hotell som ligger på kungsgatan mitt i stan. Ska ju göra audition på söndag så jag ville ha det lite lugnt och skönt så jag kan ladda batterierna. Käkade en middag med mig själv på en grekisk favoritrestaurang i Kungshallen och sen var jag på bio med Sara.
Vi såg Låt den rätte komma in(obs! ingen porrfilm) som är en slags svensk vampyrfilm. Jag tyckte den var bra men Sara tyckte den var dålig, vilket kanske beror på att hon höll händerna framför ögonen 40 minuter av filmen...

Nu har jag bara tittat på tv, Let's dance och Skavlan, fick zappa lite mellan en intervju med Carl Bildt och en dansandes Carl-Jan. Den sistnämnda får till och med en thailändsk go go-dansare att framstå som manlig, men fan va rolig han är!

Inga kommentarer: