lördag 15 november 2008

Kap un kaap för massagen

Nu har man varit och fått thaimassage. Sååååå sköönt och sååå ooont!!! På samma gång. Vanlig svensk massage kan slänga sig i väggen i jämförelse. För er som prövat på den thailändska massagen så vet ni att dom masserar väldigt hårt, om man vill förstås, och in i muskelfästena. Jag var väldigt stel just i mina fästen runt skulderbladen, och gav ifrån mig några härliga stön när den lilla thailändskan tryckte med sina starka nypor(hur fan lät det då).
Det var i alla fall väldigt skönt och behövligt. Det kostade bara 400 kr för en timme vilket är sjukt billigt, fast i thailand kostar det 60 kr i och för sig. Själva stället ligger i Hammarby Sjöstad och inte alls långt ifrån Wallmans hk, där jag bor.
Efteråt satt jag i salongen och drack te och tittade på när alla som jobbade där piffade till sig själva framför spegeln. De skulle nämligen på thaifest och fira någon högtid. Jag blev faktiskt inbjuden, men tackade ödmjukt nej.

Undrar om jag ens kan röra mig imorgon… I värsta fall får jag väl sitta i en fåtölj och sjunga längst bak på scenen.

Inga kommentarer: