tisdag 11 november 2008

Vad är intressant och vad vill ni veta?

Som ni har märkt har jag inte skrivit nu på ett tag och det beror främst på att det inte händer så mycket intressant i mitt liv just nu...men jag lever iallafall om det är nån som undrar.
Just nu är det lite "same shit.." men så är det när man är på jobet 110!!! timmar i veckan.
Ja men va fan ska man skriva då?! ska jag berätta vad jag äter till lunch och att jag köpte en bodylotion på taxfree härom dan?!, nej det är inte min grej. Jag skriver när jag har nåt att berätta och sån är jag!
Vi håller iallafall på att repa in ett nytt julnummer nu och det är kul, och så fick jag beröm idag när jag sjöng i pianobaren av självaste allsångsledaren Bosse Larsson och det är också kul... Så lite kul är det ibland...

2 kommentarer:

My Sandberg sa...

D va väl inte för svårt min käre svåger? Schysst att veta att ditt liv lunkar på i en mall som mitt me...fast nu har ju laiza lurat in mig i bloggträsket..farligt värre när jag sitter o rullar tummarna på jobbet ibland..
Ha d underbart så hörs vi snart RövRöv! kramen

Liza sa...

Du skriver när du vill om vad du vill och du ska inte känna press från någon. It will come to you, I promise... Puss darling =)