fredag 26 juni 2009

Härligt!

Äntligen har mitt förslag gått igenom. Jag har framfört en egen programpunkt som troligtvis kommer heta soft music evening, där jag kommer sjunga lugna låtar inne i puben mellan ca 22-23. Jag kommer ha olika teman och just nu är det Elvis lovesongs. Kommer även snickra ihop ett country set senare. Jag gjorde ett improviserat test/soundtrack igår kväll vilket blev så bejublat och uppskattat så jag fick köra i 30 min. Kryssningschefen Benny tyckte det var klockrent och vi börjar redan ikväll. Kul som fan!
Idag kom jag på att jag inte varit av båten på en vecka...så imorgon blir det nog en promenad.
Trevlig Fredag alla ni som är lediga och heja på Sverige!

1 kommentar:

Maria sa...

Ha jag som varken gillar Elvis eller country. Men en röst kan göra mycket. Så vem vet, du kanske kan få mig att njuta ändå ;) Jag är inte sämre än att jag kan ändra mig :)