fredag 12 juni 2009

Raindrops keep falling on my head

Jag citerar Orup; Jag har hört på radion idag att vi har solsken över hela vår stad, men det låter väldigt underligt, för jag har bara regn hos mig.
Som en figur i en tecknad film förföljer mig dessa regnmoln vart fan jag än går. Det är nu man ska vara inne och ligga och mysa framför en bra film, men jag är alldeles för rastlös för det så jag ska trotsa det här förbannade vädret och gå ut...i kalsonger. Nej det ska jag inte, men jag ska gå ut iallafall.
Ikväll ska jag spöa farsan å Marita i bowling, och den ökände Thomas "T2" Johansson ska tydligen med också...Vilket ljugargäng! Då behöver man nog ingen sol idag trots allt.

See ya! Don't wanna be ya!

2 kommentarer:

Maria sa...

Ah bowling, det är nice det :)

Stina sa...

Vet hur du menar me regnet. Ser verkligen de där regnmolnet ovanför huvet hela tiden :( De borde försvinna snart tycker jag.. *försöker vifta bort det* Bowling e ju kul dock! :) Hoppas du får skojj! Själv ska ja tvätta å ha andra tråkiga saker för mig.. kram!