söndag 14 september 2008

Ett gott skratt förlänger livet

I lördags blev vi bjudna av vår chef på 2entertein att gå och se genrepet på Uggla, Ulveson, Rehborg på Cirkus i Stockholm. Shit, va kul det va! Det var längesen jag skrattade så mycket. Kan verkligen rekommendera folk att gå och se den.

Jag träffade många bekanta ansikten på Cirkus eftersom det bara var folk i branschen som hade blivit bjudna. Efteråt gick vissa av oss bara och tog nån öl, medan andra körde på lite mer. Men det räckte gott med en öl och en liten ”virrepinne” för min del...

Tillbaka på båten igen upptäckte jag att en stor stjärna skulle uppträda kvällen till ära. Nämligen Lill- Babs. Eftersom båten idag är chartrad av något teaterförbund, tror det är Riksteatern, skulle Lill-Babs uppträda och signera hennes skiva. Jag kom dit när hon precis skulle gå, men lyckades flörta till mig en liten kram och en bild. Hon tyckte jag blev bra på kortet sa hon, men jag svarade att hon blev bättre, och så skrattade vi sådär härligt tillsammans som bara jag och Lill-Babs kan göra. Sen gick hon iväg till sin hytt och jag till min…

Inga kommentarer: