onsdag 24 september 2008

Finbesök

Söndagen den 21 september kom att bli den stora besöksdagen här på Cinderella. Runt 15- 20 personer från bl.a. Wallmans, däribland många vänner, hade kommit ombord för att se vår show. Men den viktigaste av dem alla var förstås Liza! En viss nervositet spred sig i backstage innan showen, men den släppte snabbt när vi kom ut på scenen…
Vilket stöd vi fick! Dom skrek och applåderade som värsta fotbollshuliganerna, fast på ett positivt sätt (och utan att slänga mynt eller tända bengaliska eldar). Det ska även tilläggas att vissa personer i det här gänget hade intagit en viss mängd alkohol, vilket lätt gör att man tjoar lite högre än i vanliga fall… Efteråt festade vi till det lite allihop och tittade på Arvingarna, som var kvällens dansband. En mycket trevlig kväll som slutade vid 03.30!

På vår dagsshow dagen efter var det en lite lugnare publik som infann sig i lokalen… Undrar varför?

Liza stannade kvar och åkte en kryssning till. Det kändes härligt att ha henne här och jag kunde stolt visa upp henne för mina arbetskamrater. Det kändes framförallt kul att visa upp min fina lägenhet, eller förlåt! Jag menar hytt…
Lite då och då får vi höra att vi är så snygga ihop jag och Liza, och det är ju bara att hålla med!


Inga kommentarer: