tisdag 30 september 2008

Helsingborg gjorde mig fattig (men rik i själen)


I helgen besökte jag Liza i hennes nya hemstad, Helsingborg.

Jag hade bestämt träff på Wallmans med Andreas och David från coverbandet Stereo som vi jobbade med i sälen. Dem skulle spela senare på kvällen så det blev en snabb date(2 öl och en whisky) medan vi alla stolt tittade på Liza.

På lördagen gick vi på stan för att jag skulle shoppa höstkläder, dvs. jacka, skor och sånt som man måste ha på hösten när det blir lite kallare. Det slutade som ett dyrt kalas, men jag blev väldigt nöjd med mina inköp iallafall! Vi mötte även upp med Lizas syster My, som skulle vara min date på showen.
Jag bestämde med My att vi bara skulle prata om ämnen som jag förstår, som typ musik, film, sex och sport och ingen nanofysik eller atomer och siffror. Sånt hör hemma i ett labb och inte i min hjärna. Vi hade väldigt trevligt med fem rätters och god dryck däremellan.

Det var så himla kul att se Liza briljera där på scenen. Hon var så jävla snygg, sexig och Duktig framförallt! Jag var en väldigt stolt pojkvän…
På söndagen tog jag min väska och begav mig vidare till Stockholm… Zigenare som man är.

1 kommentar:

Liza sa...

Tack min finis, det var ni som gjorde min kväll! Pöss ... =)