lördag 18 oktober 2008

Elite Hotell Stockholm Plaza

Bor på hotell... Fint ska det va! Vi har en bra deal med 2entertein då vi får hyra rum på Elite hotell för överkomligt pris, så jag smällde till nu i helgen.
Man känner sig lite som en affärsman när man glider in genom portarna i sin fina rock, det är bara en liten portfölj som fattas.

En kul incident var att jag hejade på engelska när jag skulle checka in igår. Vet inte varför. Tjejen i receptionen visste nog att jag var svensk, eftersom det var bokat i Andreas Karlsson, men hon log och svarade snällt

-Hello! tillbaks, men sen bytte vi snabbt till svenska. Det känns ändå skönt att man skulle kunna göra sig förstådd på engelska om det skulle behövas. Herregud!


Ikväll blir det bio med Molle. Vi ska se Patrik 1,5. Den ska va väldigt kul och handlar om ett homosexuellt par som råkar adoptera en 15-åring. När Molle skulle beställa biljetter tidigare idag och kassörskan frågade var vi ville sitta, lade jag armen om Molle och sa att vi gärna ville sitta där vi kunde vara för oss själva... Det var väl kul. Förstår ni? Jag skojade alltså om att jag var bög. Självdistans kallas det! Nu ska jag lägga mig i badet med några gurkskivor på ögonen...

Tuddilluuuuu!!!!

1 kommentar:

Fidde sa...

Hur var frukosten där på Elite Plaza? Håller på att testa mig fram bland hotellen, behöver lite nya tips! Bodde på Crystal Plaza (Crystal, Elite.. samma kedja?), men de hade jättetråkig frulle.