torsdag 9 oktober 2008

(PRO)ffsig underhållning

Under tre dagar har PRO haft mässa på båten. Dom har bl.a. bytt ut vår dagsshow mot Ulf Elvings talkshow!... Men det gör inget för det är gött att få lite extra ledigt.
Vår ljudtekniker hade varnat oss innan om att han hade fått order om att sänka ljudet rejält pågrund av den höga medelåldern i publiken. Men ändå satt en tredjedel och höll för öronen, och lika förbannat så satt dessa personer givetvis längst fram!!! Men seriöst, hur svårt är det och flytta bak några rader?! Nej då sitter dom kvar och grimaserar och gör tecken åt oss att sänka musiken! Jesus(engelskt uttal)...
Ja ja, dom tyckte i alla fall att det var proffsig underhållning sa dom.

Idag var jag och fick massage. Min kropp behövde verkligen det. Jag sa till att hon som masserade inte behövde vara rädd för att ta i, så jag lär väl känna av det imorgon. Fick även hyra ett par ljusblåa speedos för 14 kronor, som jag hade i bubbelpoolen. Kände mig som en tysk! men det var gött.

Älsklingen har förresten varit här och gottat sig lite också…

Inga kommentarer: