lördag 20 december 2008

Den längsta natten...

Är det någon av er som har haft svårt att sova någon gång? troligtvis, Ja. Inatt hade jag min natt som slår alla nätter någonsin...

1. Jag gick och la mig vid tretiden, vilket är ganska normalt för mig som ställt om dygnet nu det senaste.

2. Vid sextiden blev jag lite mer orolig i kroppen, eftersom jag vet att "normala" människor går upp vid den här tiden.

3. 06.30: Går upp och duschar varmt...

4. 07.00: lägger jag mig i sängen men nu blir Andreas hungrig, och ni som känner mig vet att jag inte blir en lugnare människa utan mat...

5. 08.00: ger jag upp hoppet om att kunna sova och går ner till Hammarby sjöstad för att inta en natt/frukostmacka på ett nyöppnat fik.

6. 09.00: går jag och lägger mig och vaknar nu, 12.30!

Ska träffa Molle i stan för att köpa dem sista julklapparna. Nu regnar det också! Det blir en lång dag idag...

Inga kommentarer: