torsdag 18 december 2008

E.M.D vs G.A.P

1070 tjejer och 445 killar hade kommit för att titta på 3 snygga killar, och den här gången var det dessvärre inte Gunnar, Andreas och Per. Cinderellas snyggaste killar hade fått konkurrens av Erik, Matthias och Danny i Sveriges egna pojkband, E.M.D!
Kravallstängsel skulle upp och vår show skulle ställas in denna kväll, vilket skulle resultera till att vi skulle få vår första lediga onsdags kväll sedan augusti.
Vi grabbar drog ned till spat och relaxavdelningen och tillbringade två härliga timmar med bubbel, bastu och Lapinkulta. Vid 21-tiden mötte vi upp tjejerna i restaurang FoodGarden där vi hade en ypperlig trerättersmiddag med fina viner, Dry Martinis och annat slags bubbel.
Shaken not störd!!!

Efteråt blev det hyttfest med mer skumpa som hade legat på kylning och sedan slutligen var det dags att titta på E.M.D-show vid midnatt.
Jag blev faktiskt imponerad av grabbarna, och på sina ställen lät det riktigt bra. Efteråt satt jag en bra stund och snackade med dem i backstage och det visade sig vara väldigt fina och ödmjuka killar allihop, jag hjälpte även till att smuggla ut dem förbi deras galna fans.
Sedan körde jag och mina showkamrater på i 110, även om jag någonstans vid tretiden lade i farthållaren och krypkörde i 75 i väggrenen.

D.E.M.A

Inga kommentarer: