onsdag 9 september 2009

Yes, I'm back (in black)!

Nu har jag återhämtat mig hyfsat efter den mardrömspers jag åkte på, men man är ju ingen stark krigare än. Hela systemet är iallafall renat om man säger så, och tack vare Imodium kan jag nu repa i lugn och ro. Det jobbigaste är att man måste tänka på kosten fortfarande och inte äta "fel" mat.
Jag skulle kunna döda för en fet kebabpizza nu, med extra sås..mmm. Nej, men istället så blir det lite pasta, knäckebröd och blåbärsoppa. Det är vad jag kallar mat för en riktig karl!

Det är gött att vara igång å repa med Wallmans igen. Ett nytt gäng och en ny show. Jag är glad över att det inte bara är schlagers denna gången. Min favorit kommer utan tvekan bli " God gave Rock n Roll to you" ett hårdrocksmedley med bla Kizz, AC/DC och Guns n Roses.

Hell YEEeeaahh!!!
Liiite skillnad mot Herreys...

1 kommentar:

Maria sa...

är detta på båten?