tisdag 10 november 2009

Plåtning!


Idag har jag varit och blivit fotad på Modelhouse här i Stockholm. Härom veckan ringde dem upp mig och sa att någon hade lämnat mitt namn på en lista över "personer som skulle vilja agera lite modell för en dag".
Man blir uppsminkad, och får ha med egna ombyten. Allt är gratis, men det kostar att köpa bilderna sedan... Dom får ju inte vara dumma.

Det blev några schyssta bilder och tjejen som fotade blev riktigt nöjd med vissa och frågade om hon fick lägga dem i sin portfolie... Hmm, jag har ju egentligen inte tid att jobba extra som modell nu, och sen så gillar jag inte smala tjejer. Jag gillar ju såna där goa runda tjejer som åker med Färjan och förfestar i hytterna...mmmm!

Men vi hade kul, här är några:


Ps. Jag skrev upp min polare Molle på listan. Så Molle, när dom ringer och frågar efter Ernst Hjalmar Molin så kan du ta fram dom där snygga randiga byxorna du köpte i nian, hahaha! Smile! Ds.

3 kommentarer:

Inhershoes sa...

Snygging!

Pappi coolo sa...

Jättefina bilder... jag visste att du skulle tycka om det där ;)

Marielle Emilsson sa...

Va fina bilder ;)