torsdag 26 november 2009

Tillbaka till Cinde"fucking"rella!

I söndags så hade vi en liten reunion med delar från vårt gamla gäng på vår gamla arbetsplats- Cinderella! men nu skulle vi vara passagerare...

Jag, Sara, Per och Gunnar drog iväg på en kryssning och hade det riktigt skönt. Jag och Gunnar bodde i varsin lyx-hytt som vi hade fått i present av kryssningschefen förra julen( Då jag var tomte bl.a...)
Det var kul att komma tillbaka, men vi var lite osäkra på hur vi skulle bete oss nu efter att ha sett på Färjan. Skulle Sara visa pattarna? skulle Per springa naken i korridoren? eller skulle jag och Gunnar sjunga karaoke liggandes på dansgolvet? Hur som helst blev de flesta jätteglada av att se oss där igen, både personal och gäster. Många trodde vi skulle uppträda, men denna kväll var det Rongedahl som stod för showen. Riktigt grymma va dom, och jag satt inne i tekniker-båset och lyssnade, för där låter det alltid bäst!

Det blev inget kundvagns-race denna kvällen men vi hade det otroligt trevligt ändå!

Inga kommentarer: