söndag 29 november 2009

Riktigt kul helg uppe i Piteå

Mina största fans som förföljt mig under mina år som showartist kom upp till Piteå. Dom har besökt mig på platser som bl. a Grekland, Thailand, Cinderella och nu i Norrland. Jag pratar om pappa och Marita och Ann-Marie och Christer. Ett härligt glatt och törstigt gäng som brukar åka på vinprovar-resor till rivieran men som nu valde att istället smaka på det norrländska guldet.

Vi hade kanontrevligt som alltid, och de fick även vara med att slå publikrekord på havsbadet då 750 personer fyllde show-lokalen.
Mycket jävelskap ska det vara, och Marita blev uppvaktad av Jürgen på sin "60-årsdag" under Firardags, fast hon egentligen bara är 43(eller hur va det nu egentligen).

Lördagen slutade med en efterfest på ett hotellrum där minnet börjar avta någonstans vid fyra-tiden på morgonkvisten. Jag gick och la mig, och lämnade farsan ensam med två servitriser och en kille med Zorro-mustasch... Vad som hände sen vet bara dom fyra.

Inga kommentarer: