lördag 24 januari 2009

En gyllene kväll på Golden

Marit och Jonas välkomnar med skönsång och fake gin o tonics
Igår var jag och tittade på mina vänner på Golden hits med min kollega Sara, Molle och hans flickvän Sofia och ytterligare två kompisar till dem. Jag såg fram emot att se showen även om jag och Molle faktiskt hade tjuvkokat lite när dem höll på och repa i slutet på augusti. Jag tycker själva showen är så där om jag ska vara ärlig, men artisterna är jätteduktiga.Maten var helt okej, men absolut inte mer än så. Sen är det så dumt när man får sin varmrätt mitt i ett nummer. Då ska man försöka leta reda på maten i mörkret samtidigt som man ska titta på scenen. Väntar man då med att äta, ja då är ju det kallt när numret är slut. Lite klurigt det där… det var i alla fall en trevlig upplevelse och jag håller Elvis-numret som min favorit.
Rickard som en av Elvisarna
Förevigad på väg in i vuxenvärlden med en java i handen

Vi fortsatte festen i åttiotalsbaren på övervåningen men begav oss hemåt vid två någonting, tror jag. Jag och Sara gick vidare till Burger King där hon snällt satt och tittade på mig när jag åt ett Whopper meal med extra kycklingvingar(sa jag att jag hade ätit tre-rätters några timmar innan…) När jag kom hem slängde jag i mig en ny brustablett som heter ”bakis” som jag fått av Gunnar, denna tablett ska hjälpa mot, just precis bakfylla. Den funkade alldeles utmärkt. Sen att Andreas väljer att äta 16-bitar sushi som frukost vid klockan tre är ju en annan femma…

Inga kommentarer: