fredag 2 januari 2009

En sjuk början...


Så börjar man det nya året med att vara sjuk… Har hög feber och ont i halsen, inget vidare kul. Får behålla hytten över helgen och kurera mig så jag blir frisk. Jag citerar Färjan-Håkan: här finns allt man behöver, färsk frukt… och mineralvatten.
Nyårsafton var i alla fall väldigt trevlig och kryssningschefen hade fixat det lite fint och mysigt i backstage med champagne och lite snacks. Där satt vi tillsammans med coverbanden Easy kit och Time machine och lite annan personal. Sen hade vi Stockholms bästa utsikt på fyrverkerierna eftersom båten inte lämnade hamn förrän vid halv ett- tiden. Jag och Gunnar gjorde ett litet gästspel med Time machine och framförde Let me entertein you.
Gunnar, Annas pojkvän Hugo och Jag skålar in det nya året

Hoppas ni får ett bra 2009, och tänk på att man ska vara mer tacksam när man är frisk, något som man tyvärr inte uppskattar förrän man blir sjuk.

Inga kommentarer: