fredag 16 januari 2009

Hold me now Logan!

Jag är fortfarande stum av beundran så här ett dygn efteråt. Att en världsstjärna av hans rank kunde vara så ödmjuk. Redan när han presenterade sig och sträckte fram handen och sa ”Hi, my name is Johnny, Nice to meet you! Redan där kände man att det här kommer bli bra. Vi snackade en bra stund och han berättade bl.a. att han numera är nykterist sedan tre år tillbaka, och därför är lite rädd att han inte kommer få behålla sitt irländska medborgarskap på grund av detta.
Efter att tag visade det sig att han hade lyssnat på oss när vi sjöng i pianobaren tidigare på kvällen, och tyckte det var jättebra. Oj! en komplimang av Johny Logan. Hans framträdande på scen var helt outstanding, en fantastisk röst och han tog in publiken bättre än Berghagen. Inte nog med det, han förlängde sin show med hela 45 minuter!!! Vilken artist gör det? Efteråt gick jag och Gunnar in för att tacka honom för en fantastisk show varpå han kramar om oss.


Gunnar gör dagens hjälteinsats och hjälper en liten flicka att överlämna en ros till mr. Logan
Bra publik på Cinderella
Bandet som kompade honom var som vanligt mitt favoritband, Easy Kit. Dom sa efteråt att han var en av dem trevligaste artister som dem jobbat med och placerade honom i samma fack som Lill-Babs.
Jag vill uppmana mina läsare att gå och köpa en skiva med Johnny Logan(inte ladda ner!) och lyssna och njuta, och veta att han är en riktigt fin människa. Såna som han ska belönas!
Igår hade vi även stöd från Wallmans på turné-gänget som var där och kollade, igår var en bra dag helt enkelt, en dag som man kommer att minnas…

Inga kommentarer: