måndag 26 januari 2009

Surprise!

En härlig överraskning!


Låg och vilade lite på söndagskvällen och vaknade av att någon bankade stenhårt på dörren upprepade gånger, så tillslut gick jag upp för att titta efter vem det var. Utanför dörren står mina kompisar Viktor, hans flickvän Henriette och Pierre: Surprise! Först kopplade jag inte eftersom jag var lite yrvaken, men sen kom kramkalaset.
Jag visade dem vägen till skaldjursrestaurangen där de intog lite goda havskräftor och vitt vin medan jag snyggade till mig inför showen. Efter showen satt vi i min hytt och snackade och sen blev det en liten rundtur på båten som avslutades med lite nattamat i mässen. Det var många härliga och roliga minnen och skratt som förgyllde den kvällen. Vi pratade till och med så mycket att vi inte hann dricka någonting… På förmiddagen käkade vi lunch tillsammans nere i mässen, sen hann de träffa Liza en liten snabbis också på terminalen.
Ha det så bra på Mallorca nu era grisar ;-) och tack för att ni kom, det var verkligen skitkul!

Alla vi som jobbat Sunwing poserar nu!

Inga kommentarer: