fredag 23 oktober 2009

Dröse was in the house!


Igår kom det en hemlig gäst, och jag kände knappt igen honom utan hans enorma cirkus-mustasch och dom stora glasögonen, men han var samma galna människa som förr... Mr. Robert Dröse! Man kan väl säga att han är lite av en mentor som drillat mig med det teatraliska agerandet i hans mini-musikaler när jag bl a spelade Fåglis i Trollkarlen från Oz och Frank Butler i Annie get your gun, men Robert är också den enda människan på jorden som skulle få mig att ställa upp i en porr-show! (inga bilder/eller rörligt material finns från denna tid)

Vi utbytte som vanligt mycket snuskiga och sjuka skämt under kvällens gång och det var riktigt kul att träffa honom igen. Dessutom var han mycket nöjd med vad jag och de andra presterade under kvällens gång. Ska även passa på att se hans nya fars- "Pengarna eller livet" som snart kommer till Stockholm.