tisdag 13 oktober 2009

Med mr. Hudik på stan...

Okej, förbannelsen som vilade över mina och Eriks bio-besök försvann efter att vi hade sett "Män som hatar kvinnor", men nu är den fanimej tillbaka! "Surrogate", Bruce Willis nya film kan vara det sämsta jag någonsin sett, och då överdriver jag inte. Orkar inte ens berätta vad den handlar om... Sån skit!

Innan bion satt vi på en pub, tog några öl och snackade lite jobb. Vi har lite ideér och programförslag som ska uttarbetas och sedan läggas fram och presenteras, men mer än så kan jag inte avslöja. Jo, jag kan säga att om allt går igenom så kan Bruce Willis och hans nya film ta sig i arslet!

Go' natt

1 kommentar:

Inhershoes sa...

En hälsning från Ms. Hudik :)
Du ser riktigt trevlig och härlig ut! Jag kanske inte kan erbjuda det en hund kan ( Komma springande mot dörren med en viftande svans när du kommer hem :), men jag kan definitivt förgylla en å annans vardag :) Ge mig en chans :D
Kram Malin!