onsdag 14 oktober 2009

Vad är väl ett VM i Sydafrika om man har en Spindelmannen-lampa...

Ikväll har jag varit och käkat middag hos Freddan och hans familj, och träffat deras tre veckor gamla Amelia. Hon var så söt! men jag fick inte hålla henne så länge för hennes storebror William som är tre år, utan skulle helst lägga pussel och kolla på hans nya coola Spindelmannen-lampa.

Vi käkade och hade det trevligt och mitt i allt tänkte man inte så mycket på att Sverige inte gick vidare till VM.
Se det från den ljusa sidan! Nu kan man ju följa något bra lag som spelar underhållande fotboll, och typ leka att man kommer från Italien eller Brasilien, istället för att bli besviken efter varje spelad Sverige-match och slösa bort en fin sommarkväll på att gå och vara förbannad.

... Jag hoppas att det var ölen som gjorde att jag fick kämpa lite med pusslet ( vilket var anpassat för barn från 3 år)

Inga kommentarer: