onsdag 21 oktober 2009

Mitt beroende

Nu när jag är en offentlig person och har setts i flera stora tv-serier bl.a. Färjan 3, tycker jag det är på tiden att jag går ut med mitt beroende till hela svenska folket…

Jag kan vakna på morgonen och känna att jag måste ha det, och vanligtvis blir intaget lagom till lunch. Det som lockar främst är kicken, men biverkningarna som vanligtvis består av kraftiga svettningar, höjd puls och rinnande näsa är nästan lika tillfredställande.
Om inte killen som säljer hade funnits i samma hus hade det troligtvis inte blivit så ofta.
Jag har även prövat att tillverka själv men inte varit i närheten av den äkta varan.
Jag fastnade för det rejält första gången för ungefär tre år sedan i dess hemland, och har sedan dess prövat det i flera olika varianter.
Har även prövat lägga in mig själv på Rehab, men ingen mottagning verkar vilja ta emot mig, och just därför tänker jag fortsätta… Äta Thai-mat!

Inga kommentarer: