torsdag 30 juli 2009

Blyge Bengt och Den elake farbrorn 5 år senare

Oj, vilka tuffa tio dagar det har varit! skönt att man går på båten om en stund och kan ha tio hälso-dagar med träning och bra kost. Men jag prioriterar att må bra just nu och då kostar det att ligga på topp...
Igår träffade jag Anders, som jag jobbade med i showen på Rhodos-04. Han har flyttat upp till Stockholm och ska börja jobba på Golden hits.

Vi bestämde oss för att gå och kolla på några gemensamma bekanta som spelar i ett band, men innan så satt vi här hemma och jag lagade lite pasta och så drack vi öl, kollade på Springsteen och snackade gamla minnen, bl a om våra mycket omtalade barnshower på Sunwing. Check it out! Hade ni vågat ta med era barn och kollat på dessa personer?
Tanja, Anders, Jag och Magdalena, vilket gäng!

Inga kommentarer: