tisdag 14 juli 2009

Trevligt besök

Jag firar Tobbe på Grand Opening

Mormor, Jag och Tobbe

Igår fick jag finbesök på båten, då kom mamma, Stig, Tobbe och mormor och hälsade på. Det var jättetrevligt och på kvällen satt hela gänget bänkade då jag uppträdde i puben. Det blev helt galen stämning och efter min Soft music evening ville folk ha lite drag, så det hela slutade med att jag stod och sjöng rock i 2 timmar!
Vad gör man inte för sin publik...( men det gränsar lite med hybris men kul är det!) Det svåraste var att jag hade lovat mig själv att sjunga "Som en bro över mörka vatten" som jag sjöng på min morfars begravning för 4 år sedan. Det gick bra fast att jag inte vågade möta mormors blickar under hela låten, men den varma kramen efteråt sa allt.
Jag sjöng även "I wanna know what love is" som jag spelade in som duett med Liza för ett år sedan och det var nästan jobbigast...
Vet inte om jag plågar mig eller om jag bara sätter prov på min proffesionalism. Hur som helst var det en väldigt lyckad kväll och folk gick därifrån med ett stort leende på läpparna och det är mitt mål i slutändan. Att folk ska må bra och ha det trevligt.
Tack för besöket!

Inga kommentarer: