måndag 20 juli 2009

Gröna Lund

Är nyss hemkommen från Grönan efter en mycket trevlig kväll med Molle. Vi hade 5-kamp som jag vann, Viktigt! Sen åkte vi Fritt Fall(eller vad fan den heter) 80 meter fritt fall och jag skrek ta mig fan så det hördes över hela Stockholm. Det äckligaste var att när man kom upp så tippade dem stolarna så man tittade neråt! Jag är alldeles för gammal för sånt där... Tacka vet jag Radiobilarna. Mellan de olika grenarna(som jag vann 3-2) så drack vi öl. Vi avslutade alltihop med att gå in i spegelhallen i Lustiga huset. Det slutade med att personalen fick slänga ut oss eftersom dom skulle stänga. Kolla själva vad kul, jag har vinnarkransen på mig...


Efteråt satt vi på "Strandbryggan" på Djurgården och drack öl och whiskey och fick bland annat se en lite lullig Adam Alsing. Molle ville ta kort men jag stoppade honom...

Semester I love you!

Inga kommentarer: