fredag 10 juli 2009

Zillah & Totte

Det är så himla kul att se talanger, folk som är riktigt duktiga och begåvade på något speciellt. Igår träffade jag Zillah & Totte, vinnare av Talang 2007. Jag var helt betagen och uppslukad av den här tjejen, Zillah, som buktalar med en apa vid namn Totte. Om ni har sett henne så vet ni hur jäkla grym hon är och jag stod vid sidan om och skrattade ikapp med alla andra i publiken.
Hon har hittat en stil och genre som passar både stora och små.
I slutet av showen hade vi bestämt att jag skulle komma och göra en improviserad intervju med dem båda, och det slutade i höga skratt. Framförallt när Totte frågade om han kunde få en puss, varpå jag pussade honom och han ger svaret;

Fy, vad äckligt! Pröva inte det där tjejer, han smakar APA!

Jag blev nog lite förälskad i Zillah…fast då får man väl den där jäkla apan på köpet!

Inga kommentarer: