söndag 9 augusti 2009

Bakfull och yrkesskadad

Direkt efter att jag hade gått av båten igår åkte jag bara hem och packade upp väskan, tog en kall grogg å sen iväg till Mr. Lingman JR i Norrviken. Där serverades det ryggbiff och rödvin till tonerna av Lundell och Springsteen. Efter ungefär en bag-in-box på balkongen blev det taxi in till stan och där någonstans börjar minnet sakta men säkert avta. Minns att jag skojade med en bartender om hans extremt bakåtslickade frisyr...
Vaknade i soffan i förmiddags av att det stod en oöppnad McDonalds-påse på bordet innehållande två Qp, en Big Mac, chicken nuggets och en sjuhelvetes massa dipsåser. Smart Andreas! Jag tog en promenad till Solna centrum för att handla lite, och när jag lägger upp varorna på bandet tittar jag på kassörskan och säger: Hejsan, välkommen!
Yrkesskadad och bakfull skulle jag nog inte lämnat lägenheten denna dag...

1 kommentar:

Maria sa...

Ha ha ha hade velat vara där