tisdag 11 augusti 2009

Tjejsnack och fit-guide

Efter att jag vaknat av fönsterbytet käkade jag sedan lunch med Sara och tog en liten sväng ut till Solna centrum dit hon ska flytta snart. Vi shoppade lite kläder och hade lite tjejsnack som vi är så bra på.

Ikväll när jag åkte till Vasastan för att lämna tillbaka några filmer och hyra ett par till, stötte jag på med min polare Fredrik. Han tog med mig till sin nya restaurang och bjöd på lite käk och några öl. Vi ska även försöka styra upp lite underhållning där iform av lite trubadurmusik fre/lör, men då måste jag ha med mig nån som spelar gura, så nu ska jag kolla runt lite... Det blev lite tjejsnack här också men helt annat mot det tjejsnack som jag och Sara hade...konstigt att ett ord kan innebära två helt skilda saker...


Tjejer måste ha en fit-guide när dom köper jeans...konstigt!

Inga kommentarer: