måndag 3 augusti 2009

Fin beröm!

Idag har jag fått jättefin beröm av kryssningschefen som i sin tur hade pratat med intendenten. Intendenten tyckte att jag gjorde ett alldeles utmärkt jobb som kryssningsvärd, och jag hade fått lovord av flera arbetskollegor på de olika avdelningarna runt om på båten.
Idag kom även ett brev från en passagerare...


För några dagar sedan hade vi en mamma som undrade om vi ville fira hennes förståndshandikappade son som fyllde 13. Jag tog då initiativet och överraskade lite extra och kom och sjöng för dem i restaurangen och delade ut lite godis till killen.

Jag citerar:

"Vi vill ge eran kryssningsvärd Andreas Karlsson den största buketten med röda rosor som finns. Tack för att du hjälpte oss att överraska vår bror/son Benjamin som firade sin 13-årsdag ombord. Presenten smakade jättegott. Vi hoppas att vi ses nästa gång vi reser. Det bästa med er på Viking Line är att ni alltid jobbar för era resenärer. Inga önskningar är för stora eller för små. Kram till er alla"

Jag gillar mitt jobb!

Inga kommentarer: